طبیعت

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 7:32

 

اپليکيشن  چيست ؟

ابتدا براي معرفي اپليکيشن بايد بگوئيم که تمامي نرم‌افزارهايي که روزانه از آن‌ها استفاده مي‌کنيم بنوعي اپليکيشن محسوب ميشوند  و تنها نرم‌افزارهايي مانند نرم افزار سيستم عامل و يا زبان‌هاي برنامه نويسي جزء اپليکيشن‌ها بحساب نمي آيند.

همانطور که مي دانيد موبايل ها و تبلت هاي smart ( هوشمند) نيز همانندکامپيوترها نرم افزارها و برنامه هاي مختلفي دارند. که  در بازار آنها را بيشتر با واژه اپليکيشن يا به اختصار App ميشناسند.که در واقع بمعني همان اپليکيشن موبايل يا نرم افزار موبايل ميباشد.

 

بعنوان مثال براي انجام عمل خاصي بر روي يک سيستم  مثلا ويرايش يک عکس بايد از نرم افزار يا اپليکيشن فتوشاپ استفاده نمائيد

يا براي مرور صفحات وب نيازمند استفاده از اپليکيشنهايي مانند کروم يا فايرفاکس هستيد.يا زمان گوش دادن به موسيقي ميتوانيد اپليکيشن kmplayer را بکار گيريد.

 

اما اين نکته را نيز ذکر کنيم که  با توجه به نياز کاربران اپليکيشنهاي مختلف براي سيستم عامل هاي متفاوت ارائه شده است. هرچند توسعه دهندگان نرم افزار سعي دارند يک اپليکيشن را طوري طراحي کنند که براي انواع سيستم عامل ها و دستگاههاي مختلف ديجيتال کاربردي باشد.. مانند اپليکيشن کروم که بعنوان مرورگر اينترنت براي دستگاههاي pc و تبلت و موبايل قابل استفاده و قابل اجر است.

 

امروزه اپليکيشن ها تنوع بسيار زيادي دارند وصرفا محدود به موبايل ­ها و تبلت­ ها نميشوند. براي مثال اپليکيشنهايي براي لوازم منزل مانند يخچال و لباس­شوئي و ظرف­شوئي و … بصورت خاص خود طراحي شده است.يا اپليکيشنهايي براي کنترل رفت آمدهاي منزل و دفتر کار، يا تنظيم خودکار نور و دماي محيط طراحي شده اند.

مثال جالب ديگر طراحي اپليکيسشني توسط شرکت اپل است ، تحت عنوان iBaby که در بالاي تخت نوزاد نصب شده و حرکات کودک را تحت نظر مي­گيرد؛ با بيدار شدن او به مادراطلاع مي­دهد و بنابر تشخيص و تنظيم آن ،ميتواند موسيقي پخش ­کند و يا امکان صحبت والدين با فرزند را بوجود ­آورد.

 

تفاوت اپليکيشن با وب سايت چيست؟

برخي از افراد وب سايت ها را به علت گستردگي حجم محتوايي که ميتوان درآنها گذاشت بيشتر مي پسندند اما شايد ذکرپاره اي از تفاوت هاي بين اپليکيشن و وب سايت خالي از لطف نباشد.

 

ميدانيم که وب سايت معمولا به برنامه کاربردي گفته ميشود که در اينترنت بارگزاري ميشود و کار آن انتشار يک خبر يا توضيح در مورد خدماتي خاص است

اما اپليکيشن موبايل برنامه اي کاربردي است که بروي گوشي هاي هوشمند نصب مي شود در واقع يک ماهيت فيزيکي بر روي دستگاه ايجاد ميکند و مهمتر اينکه ميتوان امکانات آن را بصورت آقلاين و بدون نياز به اينترنت ملاحظه کرد.

 

بايد بدانيم که رسالت و وظيفه اين دو باهم تفاوت دارد که اگر غير از اين باشد طراحي اپليکيشن ديگر کاري بيهوده است.

وب سايت ها در واقع ويترين و نمايشي از کارو حرفه اي هستند که ما انجام ميدهيم. اما درطراحي اپليکيشن مثلا براي سازمانهاي تجاري سعي شده که مخاطب را جذب کرده تا اطلاعات  تکميلي حضوري به او داده شود.

 

تفاوت ديگر اينست که در سايت ها کاربران ميتوانند تمام چيزهايي را که در فضاي مجازي ارائه شده است مشاهده کرده و از آن استفاده نمايند اما در مورد اپليکيشن ميبايست يک فايل بر روي سيستم بارگزاري گردد تا بتوانيم آن را مشاهده کييم. توضيح کاملتر آنکه براي مشاهده سايتها ما حتما نياز به اينترنت داريم  ولي در مورد اپليکيشن ميتوان يک فايل اطلاعاتي را به صورت آفلاين به سيستم داد و ابن يعني اينکه کاربر نيز ميتواند بصورت آفلاين به برخي مطالب دسترسي داشته باشد.

 

وجه تمايز ديگر سايز دستگاهي است که ميخواهيم  يک اپليکيشن يا سايت را با آن باز کنيم.

سايت معمولا براي باز شدن بروي دستگاه PC با حداقل ?? اينچ سايز طراحي ميشود است .

اين در حاليست که  در طراحي يک اپليکيشن اجرا شدن بروي همه نوع سايز از ? اينچ تا ?? اينچ را مد نظرقرار مي دهند.

 اين تفاوت ها در طراحي باعث تفاوت در طراحي و قرار دادن المان ها شده است.

مثلا در سايت ميتوان يک جدول را بطور کامل نمايش داد در حاليکه ممکن است براي نمايش دادن همان جدول  در اپليکيشن ناچار باشيم گرافيک و طراحي آن را تغيير دهيم.

موارد اختلاف ديگري نيز وجود دارند که در مقاله هاي بعدي به تفصيل در مورد آن صحبت خواهيم کرد.

منبع : https://v.ht/7pxr

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : اپلیکیشن,چیست,؟, نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:37

رگلاژ پنجره دوجداره زير نظر اساتيد مجرب در گروه برديا پنجره

خريد و استفاده از پنجره دوجداره

استفاده و خريد پنجره دوجداره اين روزها بسيار مرسوم مي باشد. عمده ترين مسائلي که سبب مي شود تا مردم رو به خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره در منزل مسکوني خويش آورند؛ وجود مزايا و ويژگي هاي قابل توجهي بسيار زيادي از جمله عايق بندي اين نوع از پنجره ها و زيبايي ظاهري آن هاست که شما مي توانيد با خريد پنجره دوجداره از اين مزيت ها نهايت بهره را ببريد.

در منازلي که پنجره دوجداره استفاده مي شود؛ ساکنان موجود در آن نسبت به ساير منازل ديگر مي توانند از تمامي مزيت هاي شايان ذکر پنجره هاي دوجداره نهايت بهره را ببرند. به همين جهت است که سيل عظيمي از مردم اين روزها رو به سمت تعويض پنجره قديمي با دوجداره آورده اند تا بدين ترتيب بتوانند با خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره اين گونه از پنجره ها را به عنوان جايگزيني براي پنجره هاي قديمي خود کرده و براي هميشه از شر پنجره هاي قديمي، خود و خانواده خويش را خلاصي بخشند.

اما در هر صورت بايد اين نکته را نيز در نظر داشت که رگلاژ پنجره دوجداره نيز يکي از مشکلات و عيب هايي به شمار مي رود که ممکن است در پنجره هاي دوجداره رخ دهد که توجه به اين مسئله نيز بسيار حائز اهميت است و پيش از خريد و استفاده از اين نوع پنجره ها بايستي به اين نکته نيز توجه داشت.

 

رگلاژ پنجره دوجداره

 

رگلاژ پنجره دوجداره چيست و چه مشکلاتي را ممکن است در پي داشته باشد؟

رگلاژ پنجره دوجداره به اين معنا و مفهوم است که  ممکن است بر حسب اتفاق و سهل انگاري نصاب و يا بر حسب حوادث مختلف در طول دوره استفاده به يکباره با اين مشکل مواجه شويد که گيري به هنگام باز و بسته کردن در پنجره ها رخ دهد و شما را با اين مشکل مواجه سازد که نتوانيد به خوبي روزهاي نخست در پنجره خود را باز و بسته کنيد و اين مشکل ممکن است شما را تا يک مدتي آزار دهد. به همين جهت است که بهتر است به هنگام مواجه شدن با چنين مشکلي با يک تعميرکار خوب و کارکشته در تماس باشيد.

تعميرکاران گروه برديا پنجره در تهران در اين راستا توانسته اند به قدري مهارت و توانايي را کسب کنند که به راحتي بتوانند از پس هر گونه مشکلي بربيايند و حتي در صورت نصب پنجره هاي دوجداره با در نظر گرفتن رگلاژ پنجره دوجداره به خوبي پنجره ها را دقيق در قالب خود قرار مي دهند که کوچکترين مشکلي براي شما صورت نگيرد و در صورت بروز هر گونه اتفاقي آن ها مي توانند با توجه به مهارت و توانايي و حمل کردن کوله باري از تجربه و تخصص در زمينه تعمير پنجره دوجداره و رگلاژ پنجره دوجداره مي توانند مشکلات و معايب موجود در اين پنجره ها را برطرف کرده تا شما بتوانيد با آرامش خيال به کار خويش ادامه دهيد.

آشنايي بيشتر با گروه برديا پنجره

گروه برديا پنجره به عنوان يکي از گروه هاي تخصصي و کارآمد در زمينه توليد و نصب و نيز تعمير پنجره هاي دوجداره مي باشد که شما مي توانيد تمامي خدمات ارائه شده خود را در اين زمينه با اطمينان خاطر تمام به اين گروه بسپاريد.

براي ارتباط گيري با اين گروه تخصصي مي توانيد به صورت حضوري به آدرس: تهران، خيابان سبحاني (16 متري اميري)، کوچه رحيمي، پلاک 50 و يا آدرس کارخانه توليدي اتوبان تندگويان، اتوبان هاشمي، قلعه حاج موسي پلاک 203 و يا با شماره تلفن: 02128421512 تماس حاصل نماييد و حتي به صورت غير حضوري نيز مي توانيد درخواست خود را با مسئولين فروش در وب سايت www.upvcrepair.com در ميان بگذاريد تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي شده و بهترين خدمات را به شما ارائه سازند.

پس در هر شرايطي در صورتي که نياز به خريد و يا تعويض و تعمير پنجره هاي دوجداره داشتيد؛ مي توانيد با اين گروه تخصصي، سفارش يا مشکل خويش را در ميان بگذاريد و از ارائه خدمات با کيفيت و درجه يک آن ها اطمينان حاصل نماييد.

 

 تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

 تعويض پنجره قديمي با دوجداره؛ به عنوان راهکاري مطمئن

اگر به دنبال راهکاري مطمئن و مثمر به ثمر در منزل خويش هستيد و مي خواهيد آرامش را به منزل خويش آوريد تا هيچ گونه سر و صداي زيادي، آرامش شما را مشوش نسازد؛ مي توانيد از همين امروز به فکر تعويض پنجره آهني با دوجداره باشيد. چرا که فکر تعويض پنجره هاي دوجداره با دوجداره امروزه ذهن خيلي از افراد را به خود مشغول ساخته است.

اما در عين حال مي بايست به مسئله رگلاژ پنجره دوجداره نيز توجه شود که شما در صورت تعويض پنجره هاي قديمي و آلومينيومي خود ممکن است بعد از يک مدتي با اين مسئله مواجه شويد. پس در صورت مواجه شدن با اين مسئله و معضل، بهتر است هر چه زودتر مراتب را به يک تعميرکار مجرب و کارکشته اي سپرد تا با بهره گيري از تجربه و تخصص بالايي که آن ها دارند؛ بتوانند خيلي زود مشکل رگلاژ پنجره دوجداره خانه هاي شما را برطرف نموده تا بدين ترتيب شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي دوجداره در منزل خويش نهايت بهره را ببريد.

بنابراين در صورت که قصد تعويض و استفاده از پنجره هاي دوجداره در منزل خويش داريد؛ مي توانيد با در نظر داشتن رگلاژ پنجره دوجداره و مشکلات احتمالي آن ها در کنار تمامي مزيت ها و ويژگي هايي که پنجره دوجداره دارند؛ هر يک از مدل هاي آن ها را خريداري نموده و براي منزل خويش يا اداره و مکان هاي ديگر آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

بسياري از افراد هستند که پيش از خريد پنجره هاي دوجداره به فکر قيمت آن ها هستند. به اين ترتيب قيمت پنجره دوجداره وين تک براي آن ها از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد. بنابراين در صورتي که شما هم قصد خريد پنجره دوجداره داريد و مي خواهيد اين نوع از پنجره ها را در گروه توليدي وين تک يا ويستابست و هافمن خريداري کنيد؛ بايستي با در نظر گرفتن قيمت پنجره دوجداره وين تک با ساير شرکت هاي ديگر در اين زمينه و کيفيت و مواد اوليه اي که در آن ها به کار گرفته شده است.

در نهايت بهترين انتخاب پيش رو را در پيش گرفته و مدل مورد پسند و علاقه خود را خريداري کنيد تا بتوانيد به خوبي از وجود قابليت هاي آنان در منزل خويش بهره ببريد. ضمن اينکه اين شما مي توانيد با قيمت هاي مقرون به صرفه و ايده آل هر يک از پنجره هاي دوجداره را در وب سايت www.upvcrepair.com خريداري کنيد که خريد در گروه توليدي برديا پنجره براي شما مزاياي بسيار زيادي دارد.

بنابراين بهتر است در صورت خريد پنجره هاي دوجداره در انواع و اقسام مختلف خود را در اين وب سايت اينترنتي زير نظر مسئولين فروش اين وب سايت هم به صورت غير حضوري و هم به صورت حضوري خريداري کنيد که با قيمت هاي به صرفه تر اين پنجره ها را خريداري نموده و کليه مراحل نصب آن ها را نيز به دستان توانمند آن ها بسپاريد و حتي در صورت تعمير پنجره هاي دوجداره مي توانيد با مسئولين اين وب سايت اينترنتي از طريق راه هاي ارتباطي مختلف در تماس بوده تا بهترين انتخاب پيش رو را در اختيار داشته باشيد.

 

تعمير پنجره هاي دوجداره

 

تعمير پنجره هاي دوجداره

يکي از مسائلي که در خصوص تعمير پنجره هاي دوجداره مطرح مي باشد؛ رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد که مي توان به ضرس قاطع اذعان داشت که رگلاژ پنجره دوجداره يکي از مشکلات شايع در اين نوع از پنجره ها علي رغم تمامي مزيت ها و ويژگي هاي شايان توجه آن ها مي باشد که شما مي توانيد در صورت مواجه شدن با رگلاژ پنجره دوجداره يا همان گير موجود به هنگام باز و بسته کردن اين نوع از پنجره ها، مراتب را به يک تعميرکار مجرب و کارکشته اي بسپاريد که توانايي لازم را در خصوص رگلاژ پنجره دوجداره و تعمير پنجره دوجداره يو پي وي سي دارند و مي توانند اين مشکل را براي شما برطرف نمايند.

گروه توليدي برديا پنجره با داشتن کادري مجرب و کارآزموده در اين راستا در طول ساليان مختلف توانسته است در جهت رفع رگلاژ پنجره دوجداره گام هاي مثبت و رو به جلويي بردارد تا بدين ترتيب شما بتوانيد در صورت مواجه شدن با مشکلات عديده اي که ممکن است در هر يک از پنجره ها از جمله رگلاژ پنجره دوجداره صورت بخشيده خيلي زود مشکل به وجود آمده رفع گرديده و شما بتوانيد به راحتي پنجره هاي دوجداره خود را باز و بسته کنيد و با هيچ گونه گيري در اين مواقع رو به رو نشويد.

در صورت رفع گير يا رگلاژ پنجره دوجداره تقريبا مي توان گفت بيش از آن که ذهن شما معطوف به معايب پنجره هاي دوجداره باشد؛ بيشتر شما مي توانيد از مزاياي اين گونه از پنجره ها بهره مند شويد. در خصوص مزاياي پنجره هاي دوجداره نيز بحث شد. امروزه بر کمتر کسي مزايا و ويژگي هاي منحصر به فرد پنجره هاي دوجداره پوشيده و پنهان است و همه به ضرس قاطع مي دانند که در صورت رفع مشکل رگلاژ پنجره دوجداره مي توان اين نوع از پنجره ها را به عنوان بهترين پنجره ها براي منزل و سرکار خويش به کار بست.

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : رگلاژ,پنجره,دوجداره,زیر,نظر,اساتید,مجرب,در,گروه,بردیا,پنجره, نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:37

بهترين بسته آموزش شيمي کنکور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد که در 61 ساعت، تمامي مطالبي که دانش آموز به آن در کنکور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با کسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها کسب کنند. همانطور که گفته شد، اين پکيج جامع، از سه بخش تشکيل شده است.

بخش اول که شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد که بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد کوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است که در مفاهيم شيمي پکيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نکته را هم بايد بگوييم که مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينکه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل کرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز کمک مي کند بدون هيچ مشکلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوکيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد که سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينکه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممکن است دچار کمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد کمک مي‌کند تا به راحتي اين مسائل را حل کنند و حتي در کمتر از يک دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينکه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بکند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد که با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ کردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات کنکور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در کنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم کامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي کنکور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

شيمي يک درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري که ضريب آن 9 است و نکته ديگري که وجود دارد اين است که اکثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي که ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي کسب نمي‌کنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يک منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي که دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاکيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است که با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا که شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي کنکور را بدون هيچ کمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ کنند و براي حل سوالات مختلف از تکنيک هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تکنيک براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي کنکور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل کردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درک کنند و در کنار آن از کتابکارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

کل اين نکات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌کند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي که دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند که براي درس مهمي مانند شيمي چه کاري بايد انجام بدهند. نکته مهم ديگري که وجود دارد، مدت زمان کمي است که تدريس به صورت کامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا که دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا کند. البته بايد توجه داشته باشيد که بدون تمرين و تکرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت که پکيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي کنکور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و کنکورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي کتابکار بر روي پکيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش کل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش کل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دکتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند که کولاک ميکنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي که همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو که ميبينم از يک جاي الگو شروع مي‌کنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي که تدريس کردن کمک زيادي ميکنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر کسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميکنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • ترکيب هاي يوني
  • پيوند کوالانسي
  • ترکيب آلي
  • استوکيومتري
  • ترموديناميک شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيک شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الکتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • کيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاک نيازي پايان ناپذير
  • مولکول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي کنکور و تهيه پکيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از وبسايت مرکزي حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

 

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : شیمی,جامع,حرف,آخر,,بهترین,بسته,آموزش,شیمی,کنکور, نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:18

چت روم

چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند زيرا افراد گوناگون از طريق اتصال به اينترنت همگي با هم مي توانند هم زمان به صورت انلاين با هم ديگه ارتباط برقرار کرده و با هم چت کنند يا همان گپ بزنند صحبت کنند اولين چت روم ها يا اتاق هاي چتي که براي اولين بار در اينترنت رو بورس بود و همه از ان استفاده مي کردند،مسنجر يا چت ياهو بود چت ياهو هم اکنون هم هست و مورد کارکرد بسياري از کاربران اکثر کشور هاي جهان هست !چت ياهو طراحي و ايجاد شده شرکت ياهو است و کاربران مي توانند يا با وارد شدن به حساب کاربري خود در سايت ياهو از اين اتاق چت استفاده کنند .

چت روم فارسي

طريق نرم افزار اختصاصي و معروف خود شرکت ياهو به نام ياهو مسنجر با ديگر افراد انلاين به صورت پي وي يا خصوصي که از قبل ايدي يا شناسه ياهو ان را ادد يا همان اضافه کرده اند،چت کنند!چت ياهو مسنجر در قديم که هنوز سايت هاي اختصاصي چت روم رو بورس نبوده يا هنوز طراحي نشده بوده خيلي طرفدار داشته و مورد استفاده کاربران قرار ميگرفته! اما هم اکنون که ما در سال جديد هستيم در اينترنت سايت هاي مخصوص و اختصاصي اي وجود داره که فقط هم مخصوص چت کردن هست و فقط و فقط به همين منظور توسط برنامه نويسان و طراحان ساخته شده که وقتي الان شما سايت گوگل را باز کنيد و واژه (چت روم يا چت) رو سرچ کنيد در نتايج ان ميبينيد که چندين سايت چت روم به ترتيب محبوبيت و برتر بودن ان از ساير چت روم هاي ديگر،نمايش داده شده که دقت کنيد اين نتايج چندين صفحات ديگر را در بر ميگيرند که مي توانيد صفحات ديگر را هم سر بزنيد و به هر سايت چت روم که دلتان مي خواهد وارد شويد

 چت

اتاق هاي گفت و گو هميشه شلوغ و داراي انلاين زياد يا بالا نيست  يعني همه ي ان ها چنين نيستند بلکه فقط معروف ترين ان ها که خوب در اينترنت و بين تمام کاربران اينترنت جا افتاده شلوغ و داراي انلاين بسيار بالا هست چت روم ها با امکاناتي که هم اکنون به وسيله اخرين اپديت ها و بروز رساني نسخه هاي سايت خود داده اند امکانات مختلفي و جالبي را براي کاربران حاضر در چت فراهم کرده اند! به قبل چت فقط به صورت چت پي ام بود و کاربران در چت روم ها فقط مي توانستند به صورت تايپ کردن متن با هم گفت و گو کنند و ارتباط داشته باشند که گرچه بيشتر چت روم ها هنوز هم به اخرين اپديت ها و امکانات جديد دسترسي پيدا نکرده اند و همچنين فقط قابليت چت به صورت تايپ متن برايشان وجود دارد اما از اخرين تغيير و تحولات چت روم ها بخواييم خدمتتون کلي بگيم اينه قابليت هاي بسياري نظير چت صوتي،چت تصويري،اضافه شده و در کنار همه اين ها، امکانات بسيار ديگري در محيط چت روم ها وجود داره که کاربران مي توانند از ان ها استفاده کنند!! ناز چت در چت روم ها يکي مشهد چت پي وي يا تهران چت کردن خصوصي کاربران با يکديگر است و ديگري چت عمومي هستش که همه کاربران به صورت همزمان و اشکار با يکديگر صحبت ميکنند ادمين چت روم مي تواند چت خصوصي بين کاربران خود يا با يکديگر را به راحتي کنترل داشته باشد تا يوقت خطايي از کاربري سر نزند چت روم ها از جمله سايت هاي سرگرمي و اجتماعي محسوب مي شوند و صرفا هدف از گرد امدن افراد مختلف در چنين سايتي فقط گذراندن اوقات بيکاري، يا مهمترين و جا افتاده ترين ان در حال حاضر اشنايي دختران و پسران ،هستش يادتان باشد چت روم ها يک سايت در دنياي مجازي اينترنت هستند و هيچ کاربر مجازي که ما با او چت مي کنيم ن به صورت حقيقي ميشناسيم و ن او را يکبار ديده ايم و به خلاصه هيچي از ان و هويت او نميدانيم پس يک نکته اخلاقي و امنيتي يادتان باشد در محيط هاي چت روم هيچوقت به صورت صد در صد با يک حرف و يا يک وعده گول نخوريد و هيچ حرفي را کامل باور نکنيد مگر بعد راهايي را براي اثبات ان امتحان کنيد و بعد اطمينان حاصل از ان قدم هايي را برداريد

عسل چت

عسل چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

 

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,به,زبانی,ساده, نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:34

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان :

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد که چه گردويي ميتواند براي کاشتن مناسب باشد ؟ بايد به اين سوال از چند منظر نگاه کرد و هرگز نبايد نسبت به کاشت نهال گردو عجله کرد زيرا اين نهال بسيار حساس به اب و هوا و دما مي باشد .نکته اي که قبل از خريد نهال گردو مهم ميشود اين است که بدانيد بايد نهال را متناسب با شرايط جوي خود بکاريد .

 انواع ارقام درختان را موجود دارند اما اينکه چه رقمي را انتخاب نماييد بسيار مهم است ،Amazonبراي مثال در وب سايت

زيرا اغلب مردم بدون تحقيق خريد نهال خود را انجام مي دهد اما بهتر است قبل از اقدام به پرورش درخت گردو به تمام مباحث مهم ان بپردازيم .لطفا همراه ما باشيد تا 3 رقم نهال گردوي مناسب را خدمت شما معرفي نماييم :

نهال گردوي چندلر همان گردوي آمريکايي پر فروش :

اين گردوي چندلر ابتدا در کشور امريکا توليد شده است که از فروش بسيار زيادي هم برخوردار است. نهال گردو چندلر يکي از مرغوب ترين و شناخته شده ترين نژاد هاي پيوندي در جهان است که از تلاقي نهال گردو پدرو به دست آمده است به همين دليل به لحاظ ويژگي شبيه به رقم پدرو ميباشد. گردو چندلر يکي از نژاد هاي ديرگل مي باشد که کاشت آن در مناطق سردسير عملکرد مطلوبي خواهد داشت،اين رقم به دليل پيوندي بودن خود بارور نيست و نياز به گرده زا دارد که مي توانيد در زمان کاشت نهال گردو چندلر به ازاي چند اصله نهالي که کاشته مي شود يک درخت براي گرده افشاني در نظر بگيريد چنين اقدامي کيفيت باروري باغ شما را تضمين مي کند،لازم به ذکر است که براي اين رقم معمولا نژاد فرانکت مناسب است. يکي از نکاتي که حتما لازم است باغداران قبل از خريد به آن توجه ويژه داشته باشند ميزان تحمل سرما و خشکي نهال است،زيرا اين ميزان در نژاد هاي مختلف با يکديگر فرق مي کند و باغداران بايد قبل از خريد نهال گردو اطلاعات مفيدي در خصوص هر نژاد و ميزان سازگاري آن با شرايط اقليمي منطقه کسب کنند سپس اقدام به خريد کنند.شايد جالب باشد اگر بدانيد اين گردو چيزي در حدود 200 تا 280 کيلو در سال ميتواند هر يک درخت بالغ ان باردهي داشته باشد .

8t6r_b3.jpg

نهال گردوي فرنور همان نهال گردوي مورد علاقه ي اروپاييان :

اين رقم نهال گردو در ابتدا در کشور فرانسه توليد و کاشته شده است .جالب است بدانيد اين رقم بسيار نهالي مقاوم به انواع بيماري ها و افات مي باشد . مغز نهال گردو فرنور به لحاظ ظاهري گرد بوده و داراي پوست کاغذي مي باشد که به راحتي قابل جدا شدن است. رنگ مغز گردو فرنور بسيار روشن و کيفيت بسيار خوبي دارد. از ويژگي هاي بارز اين نوع نهال همانطور که اشاره شد مقاومت بسيار خوب آن در مقابل سرماي بهاره مي باشد به همين دليل کاشت آن در مناطق سردسير گزينه بسيار مناسبي مي باشد. نهال گردو فرنور از جديدترين ارقام تجاري در دنياست که اواخر فروردين زمان گلدهي آن مي باشد. گردوي فرنور در مناطق سردسير عملکرد بسيار خوبي خواهد داشت زيرا شاتون هاي گردو فرنور در اثر سرما از بين نمي رود.

گردو فرنور از ارقام ديرگل به شمار مي آيد. از ديگر ويژگي هاي اين نژاد مقاومت به کرم سيب و بيماري بلايت که از بيماري هاي رايج در بين درختان گردو است مي باشد. عمر مفيد درخت گردو فرنور 100 سال است و مي توان آن را در دسته ارقام اقتصادي قرار داد که بازار تجاري خوبي دارد. نهال گردو فرنور نسبت به ديگر انواع دير برگ ده مي باشد اما بازدهي زود هنگامي دارد،مغز گردو تقريبا درشت بوده و کيفيت عالي دارد. به لحاظ گستردگي شاخ و برگ نيز اين رقم در حد متوسط مي باشد. گردو فرنور همانطور که اشاره شد از ارقام جديد فرانسوي مي باشد که به دليل کيفيت بسيار خوبي که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. شايد يکي از دلايلي که باغداران نسبت به کاشت نهال گردو فرنور اهتمام مي ورزند پوست کاغذي و تجاري بودن اين رقم مي باشد.

گردوي خوشه اي گردوي مورد علاقه ي باغداران :

گردوي خوشه اي يکي از انواع نهال گردويي مي باشد که به صورت فله اي رشد مي کند . درخت گردو خوشه اي در اصل بومي آمريکا مي باشد اما امروزه ما شاهديم در ايران و ديگر کشور ها نيز پرورش داده مي شود و از درختان با ارزش به حساب مي آيد نهال گردو خوشه اي داراي نژاد هاي مختلفي مي باشد که هر کدام عملکرد و ويژگي خاص خود را دارند. برخي را به عنوان مرغوب ترين نژاد معرفي مي کنند که افراد مي توانند براي کاشت انتخاب کنند.

 نژاد نهال گردو خوشه اي : نژاد نهال گردو خوشه اي را مي توان بر اساس شرايط اقليمي انتخاب کرد،مانند تحمل و سازگاري با کم آبي و خشکي يا پر آبي و مناطق مرطوب،که  توجه به چنين نکاتي باعث مي شود بازدهي و بار ميوه شما مطلوب و مناسب باشد. يکي از نژاد هاي گردو،درخت گردو خوشه اي مي باشد،دليل نام گذاري آن اين است که هر شاخه 5 تا 25 عدد گردو به صورت خوشه اي دارد. اين نوع گردو دير گل اما زود بازده بوده به همين دليل براي مناطق سردسير نيز مناسب است. از نظر اندازه نسبت به ديگر گردو ها کوچکتر است. گردو خوشه اي فرانسوي بسيار پر مغز بوده و چربي آن بيشتر از ديگر گردو ها مي باشد. درخت گردو خوشه اي عملکرد بالايي دارد و شاخ و برگ آن نيز گسترده مي باشد،تنه کوتاهي دارد و به لحاظ باردهي نسبتا پر بار است به همين منظور عمر اقتصادي اين گردو نيز مانند ديگر انواع اقتصادي،پر بازده و تجاري مي باشد .

خب به پايان اين مقاله رسيديم .در اين مقاله قصد داشتيم به برسي کامل سه نوع گردوي مورد علاقه ي اغلب کشاورزان به پردازيم ، اميدواريم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و در انتخاب درخت گردو بهترين ها را در نظر داشته باشيد .

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : معرفی,3,نهال,گردوی,پر,طرفدار,در,بازار,جهان, نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:48

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يکي از دغدغه‌هاي مديران در شرکتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شرکتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شرکاي تجاري هديه مي‌دهند.

شرکتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودکار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و کيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌کنند که ما را متقاعد کنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلکه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودکارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم که هديه‌ي شرکت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شرکتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است که اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن کارمندان و شرکتهاي همکار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است که طرف مقابل از جمله کساني نيست که براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سکه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با کمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يکي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشکي و سلامت:

  • امروزه کسب و کارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو کرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تک محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشکي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم کاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار کاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و کاربردي است، هديه تبليغاتي که در هنگام نياز براي کمک و انجام کارها در کنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و کم حجم، استفاده از بيشترين کارايي و تعداد ابزار در کمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و کاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است که در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد کرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چکش

4- چندکاره

5- جعبه کمکهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دکوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه کمتر کسي وجود دارد که از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نکرده باشد. يک ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يک هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امکان را فراهم مي کند که مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده کند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاکس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيکسل تبليغاتي

2- خوشبو کننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي

 

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : سالنامه1400,و,سررسید,1400,و,هدایا,و,چرایی,اهدای,آنها, نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 287 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:51

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 138 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:11

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده کنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه کسب و کار)

g5m9_z6.jpg

پيام هاي متني يک راه عالي براي ارتباط با مشتريان فعلي شما هستند.

تصور کنيد براي يادآوري قرار ملاقات ها، به جاي اينکه بخواهيد با مشتريان تماس حاصل کنيد، بتوانيد اين امر مهم را به يک سامانه ارسال خودکار پيامک بسپاريد.

اين کار باعث ميشود تا مخاطب شما احساس کند که به حريم خصوصي او احترام گذاشته ايد.

بعد از دريافت پيامک، مخاطب احساس ميکند که، ارسال کننده به من اين فرصت را داده تا در زمان مناسب پيامش را بخوانم، و همين امر باعث ايجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد.

پيام هاي متني اتوماتيک چيست؟

پيام هاي متني خودکار،  پيام هايي هستند که در پنل ارسال sms ايجاد شده و با مشخص کردن زمام خاص براي ارسال آماده ميشوند.

ارسال قرار ملاقات، اطلاع مشتريان در مورد تحويل محصول، اطلاع از تخفيفات، اطلاع از وجود محصولات جديد، اطلاع رساني در مورد قرعه کشي و … از طريق پنل اس ام اس، قابل اجرا مي باشد.

مي توانيد پيام هاي متني را، بدون نياز به اينکه تا رسيدن زمان مناسب براي ارسال  منتظر بمانيد، از داشبورد سامانه پيامک ارسال کنيد. .

همه ي اين موارد قطعا با سامانه ارسال sms امکان پذير است. با اين قابليت، مي توانيد همه متون مهم را در تقويم خود يک بار براي هميشه ايجاد کنيد.

تبريکات، تسليت، اخطاريه و اقساط و نوبت دهي از انواع قابليت هاي اين نوع ارسال ميباشد.

پيام هاي دقيقه آخر:

در بعضي از موقعيت ها لازم است که يک مساله مهم و حياتي، در آخرين لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتريان برسد.

استفاده از ابزارهايي مثل ايميل و … در اين موقعيت ها کارامد نيست، پس بايد به راه حل بهتري فکر کرد.

سامانه ارسال sms بهترين راه حل در اين موارد ميباشد. سرعت بالاي ارسال، در دسترس بودن گوشي موبايل و درصد بالاي احتمال ديده شدن پيامک دلايلي است که باعث ميشود بهترين جايگزين باشد.

هرگز ارسال يک يادآوري مهم را فراموش نکنيد!!!

يکي از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال sms، زمان بندي کردن ارسال ها براي ارسال در مناسب ترين زمان مي باشد.

اين نوع ارسال، اين امکان را به شما خواهد داد که بتوانيد اس ام اس هاي خود را، در تاريخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ي چند روز، چند ماه و حتي چند سال آينده تنظيم نماييد.

براي مثال ميتوانيد تاريخ تولد مشتريان خود را ثبت کنيد، سپس تنظيمات ارسال سالانه را انجام دهيد تا هر سال يک پيام تبريک تولد، براي مشتريان ارسال شود.

اين پيامک ها به صورت خودکار از طرف پنل پيامک، ارسال مي شود و نياز به دسترسي شما در زمان ارسال sms  نيست.

با کمک سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندي پيام هاي متني شما به دقت انجام شده و در زمان مناسب ارسال مي شود.

تاريخ هاي مهم را فراموش نکنيد !

ارسال sms از طريق پنل پيامکي براي افراد و سازمان هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.

افراد عادي مي توانند براي يادآوري يک قرار ملاقات دوستانه يا تبريک تولد از سامانه ارسال و دريافت پيامک استفاده کنند، اما سازمان هاي دولتي و خصوصي براي يادآوري جلسات، پرداخت حق بيمه، سر رسيد چک و يا تبريک تولد به همکاران، ارسال پيشنهادات و… از پنل پيامک استفاده مي کنند.

ارسال زمان بندي شده در کمپين هاي بازاريابي  چه مزيتي دارد؟

در کمپين هاي بازاريابي ، ممکن است نياز باشد حجم تبليغات پيامکي در روز هاي مختلف متغير باشد، براي مثال نياز است که دريک روز 1000 پيامک و در روز بعد 3 يا 4 برابر اين ميزان، پيامک  ارسال شود.

در پنل پيامک ميتوانيد به راحتي اين موضوع را برنامه ريزي کنيد و براي هر روز ميزان مشخصي از ارسال را مشخص کنيد.

براي استفاده از يک پنل پيامکي حرفه اي، ابتدا ميبايست يک سامانه مورد اطمينان و حرفه اي را انتخاب کنيد.

پشتيباني سريع و 24 ساعته، ارائه گزارشات ارسال دقيق و  پاسخگويي سريع توسط افراد متخصص، از مهمترين مشخصه هاي يک سامانه اس ام اس مناسب ميباشد.

براي مطالعه مطالب بيشتر در اين زمينه به سايت https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,ارسال,sms,زمان,بندی,شده,برای,بهبود,ارتباط,با,مخاطبان,استفاده,کنیم؟,(زمان,بندی,ارسال,sms,های,تبلیغاتی,و,تأثیر,آن,در,توسعه,کسب,و,کار), نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 160 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:24

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يکي از دغدغه‌هاي مديران در شرکتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شرکتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شرکاي تجاري هديه مي‌دهند.

شرکتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودکار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و کيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌کنند که ما را متقاعد کنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلکه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودکارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم که هديه‌ي شرکت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شرکتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است که اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن کارمندان و شرکتهاي همکار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است که طرف مقابل از جمله کساني نيست که براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سکه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با کمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يکي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشکي و سلامت:

  • امروزه کسب و کارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو کرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تک محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشکي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم کاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار کاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و کاربردي است، هديه تبليغاتي که در هنگام نياز براي کمک و انجام کارها در کنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و کم حجم، استفاده از بيشترين کارايي و تعداد ابزار در کمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و کاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است که در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد کرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چکش

4- چندکاره

5- جعبه کمکهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دکوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه کمتر کسي وجود دارد که از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نکرده باشد. يک ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يک هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امکان را فراهم مي کند که مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده کند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاکس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيکسل تبليغاتي

2- خوشبو کننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي

 

 

طبیعت...
ما را در سایت طبیعت دنبال می کنید

برچسب : سالنامه1400,و,سررسید,1400,و,هدایا,و,چرایی,اهدای,آنها, نویسنده : kavoosifar student88t بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 16:05

لینک دوستان

خبرنامه